Komandinis darbas

2012 gegužės 17   //   Archyvas

VšĮ Raseinių technologijos ir verslo mokykloje, VPMF „ Vivateco“ vyko paskaita apie „Komandinį darbą“. Ją vedė Lietuvos verslo praktinio mokymo „Simulith“ centro projektų vadovė Austėja Mockevičiūtė.

II kurso smulkaus verslo paslaugų teikėjai ir I kurso virėjai dalyvavo paskaitoje. Austėja paskaitą vedė žaidimų forma. Tai buvo labai įdomu. Pirmiausia visi mokiniai prisistatė ir pasakė, ko tikisi iš šios paskaitos. Minčių buvo įvairių: gautas žinias pritaikyti savo darbe, kaip galima suburti efektyvią komandą ir t.t. Vėliau mokiniai išsiskaičiavo 1-3 ir taip susidarė komandos. Iš pradžių  Austėja komandai davė lazdą, kurią laikydami ant pirštų mokiniai turėjo padėti ant žemės. Buvo juokinga, nes vieni kėlė į viršų, o kiti leido žemyn, bet susitarę jie tą užduotį atliko. Antą kartą Austėja tą užduotį liepė atlikti nesikalbant. Tai buvo sunkiau, bet ir šią užduotį pavyko atlikti. Toliau komandose po du mokinius buvo architektai, informatoriai, ir statytojai. Architektai iš lego kaladėlių pastatė namus. Tą informaciją jie perdavė informatoriams, kurie turėjo papasakoti, kaip atrodo architektų pastatytas namas. Statytojai „surentė“ namus ir po to palygino su architektų namais. Namai šiek tiek skyrėsi, tačiau komandinis darbas vyko gana sklandžiai. Vėliau tą rungtį aptarėme. Sužinojome, kad sunkiausias darbas atiteko informatoriams, nes kuo tiksliau jie perdavė informaciją, tuo lengviau buvo statytojams. Taigi galime daryti išvadą- dirbant komandoje reikia kuo tiksliau informuoti vienam kitą. Informacija darbe yra labai svarbi.

Kita užduotis vyko, kai pirmakursiai išėjo į kitą pamoką, nes negalėjo dalyvauti. Pirmiausia komandoje turėjome sugalvoti 3 būdus, kaip vienam žmogui, neliečiant kojomis žemės nueiti kokių 2 metrų atstumą. Pirma mokiniai sustojo vienas priešais kitą, o Jolanta mindama ant jų batų nuėjo tą atstumą. Antras būdas buvo toks: mokiniai sustojo vienas prieš kitą ir susikibo rankomis, o Jolanta per rankas keliais perėjo. Trečias būdas: mokiniai susikibę poromis stovėdami vienas priešais kitą, o Jolanta atbula sėdosi ant rankų ir taip keldami nuo rankų ant rankų jie įgyvendino trečiąjį sumanymą. Taigi ir šią užduotį mokiniai įveikė kalbėdamiesi ir burdami komandą, vieni kitiems padėdami, o svarbiausia žinodami, kad negalime neįvykdyti tokios paprastos užduoties. Taigi galime daryti išvadą, kad dirbant komandoje reikia ieškoti būdų, pasiekti tikslui, reikia bendradarbiauti ir būti atkakliems.

Trečioji žaidimo forma buvo tokia. Mokinių buvo 8, taigi stovėdami ant žemės jie sudarė 16 kojų. Austėja pasakė, jog ant žemės turi stovėti 5 kojos ir 2 rankos. Taigi merginas vaikinai laikė ant nugarų, stovėjo ant vienos kojos, o ant jų rankų sėdėjo dar viena mergina, ir viena mergina palietusi dviem rankomis tupėjo. Tai buvo tikrai sunku, ypač vaikinams, tačiau vis tiek radome išeitį. Buvo linksma, nes visi juokėmės.

Taigi iš šio renginio daug išmokome. Svarbiausia, kad komanda, jei susikalba, gerbia vieni kitus gali rasti sprendimą iš bet kokios situacijos. Kuo daugiau mes kalbamės, tuo stipresnė būna komanda. Galime teigti: kai stipriai ko nors nori, padaryti tikrai gali. Įspūdžiai buvo nuostabūs ir mes tikrai esame dėkingi Austėjai. Ačiū Jums.

2SVPT grupės mokiniai ir mokytoja Danutė Asauskienė

no images were found

Mūsų facebook puslapis

FB pageplugin test

Pamokų laikas

  • Pirmadienis - penktadienis
  • 1. 8:00 - 8:45
    2. 8:55 - 9:40
    3. 9:50 - 10:35
    4. 10:45 - 11:30
  • Pietų pertrauka
  • 5. 12:00 - 12:45
    6. 12:55 - 13:40
    7. 13:50 - 14:35
    8. 14:45 - 15:30
    9. 15:35 - 16:20

Mūsų draugai

  • cvkaunas
  • http://www.egzaminai.lt/naujienos/
  • http://www.smpf.lt/europass/epp
  • Švietimo informacinių technologijų centras
  • Švietimo ir mokslo ministerija
  • Ugdymo plėtotės centras
  • Vivateco
  • VšĮ Švietimo tinklas
  • webtau

Archyvas